Jak kontrolować stan zadłużenia?

Jak kontrolować stan zadłużenia?

Jak kontrolować stan zadłużenia?

Pożyczka i spłata są jak dwie strony tej samej monety. Otrzymujemy do dyspozycji pieniądze, które wcześniej, czy później musimy oddać pożyczkodawcy. Warunki i termin spłaty opisane są w umowie pożyczki. Podpisując ją akceptujemy je i zobowiązujemy do ich spełnienia. Jednak życie nie oszczędza nam nieprzewidzianych wydarzeń, które mogą wpłynąć na naszą sytuację finansową. Może się więc zdarzyć, że w natłoku spraw zapomnimy o upływającej dacie kolejnej raty pożyczki. Rzetelni pożyczkodawcy pomagają swoim klientom, aby tak się nie stało. Oto kilka sposobów.

Profil na stronie pożyczkodawcy

Niektórzy pożyczkodawcy udzielając pożyczek swoim klientom wymagają od nich założenia własnego profilu na ich stronie. Jest to na przykład obowiązkowy etap w procedurze wnioskowania o pożyczkę w Vivus. Dzięki własnemu profilowi, klient będzie zawsze miał wgląd w aktualny stan swojego zadłużenia. Logując się na stronie pożyczkodawcy, sprawdzi kiedy upływa termin kolejnej raty i ile jeszcze pozostało do całkowitej spłaty pożyczonej sumy.

jeans-1751

Decydując się na rozwiązanie, jakim jest szybka kasa przez internet, nie musisz obawiać się, że pożyczkodawca puści Cię z pustymi kieszeniami. Możesz sporo skorzystać na takiej decyzji. (fot.: PublicDomainPictures_pixabay.com)

Automatyczne powiadomienia

Pożyczkodawcy otrzymując od klientów ich dane kontaktowe zobowiązują się do wykorzystywania ich do celów związanych z usługą lub ewentualnie do celów marketingowych własnej firmy. W Vivus po otrzymaniu pożyczki automatycznie na telefon komórkowy klienta będą przychodziły przypomnienia o terminach spłaty oraz o nowych usługach tej firmy pożyczkowej. Podobnej treści wiadomości pożyczkobiorca znajdzie też na swojej skrzynce pocztowej.

Infolinia i informacja

Biorąc pożyczkę w parabanku lub w innej instytucji finansowej warto sprawdzić jakie rodzaje kontaktu nam umożliwia. Jeśli będzie to jedynie kontakt mailowy, to raczej nie powinniśmy ufać takiej ofercie. Biuro Obsługi otwarte tylko w godzinach urzędowych także nie daje poczucia bezpieczeństwa. Z konsultantami Vivus możemy kontaktować się na czacie lub na infolinii od godziny 6-23 we wszystkich sprawach dotyczących naszej pożyczki i stanu naszego zadłużenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *